Wednesday, March 10, 2010

I-thought of the day (March 10, 2010)

1. My day started with a great compliment I received as soon as I got off the tram on my way to work. A group of 15-year-old-looking Italian teenagers in sport pants and Tokyo Hotel hoodies called me "Guardate che figa" (Look what a chick!). They really made my day.
2. Word of the day: utopia. For a contemporary definition, click here.
3. Word of the evening: apathy. I'm too apathetic to search for its definition now.
4. Walking is the only exercise I can afford to do here, and probably the most pleasant one as well. It temporarily clears your mind off the serious thoughts that run into your head when locked among four walls.
5. Оттук нататък продължавам на български, не само защото така ми харесва, а и защото скоро май ще ми влезе обратно в употреба. Един дерт по-малко.
6. Липсва ми да се грижа за някого. В момента да се грижа само за собствената си особа е отегчително, въпреки че външните резултати са задоволителни. Де да знаех и как сама да се подстрижа, косата ми расте, ли расте.
7. Всеки втори ден меля на главата на хората за едно и също нещо с ясното съзнание, че ставам досадна. Тези, на които меля, си знаят кои са и по-добре да се стягат в най-скоро време.
8. Добавям миенето на чинии към действията, които ти прочистват мозъка от негативни мисли. Има нещо магично в бавното и отмерено въртене на гъбата с лек натиск и отмиването на пяната, която леко се спуска към канала и се смесва с горещата вода докато изчезва.
9. Започва да ми харесва идеята да живея в собствен дом, който да пазя и подреждам както на мен ми се иска и ми е приятно. Тази идея също така се нарича 'Да се завърнеш в бащината къща' (или съответно в тази, която родителите са направили за теб, да са живи и здрави).
10. Чудя се дали блогвам по задължение или защото ми харесва да го правя всеки ден. Май по-скоро второто с елементи на първото.

No comments: